1. Marzenia poprawiają rzeczywistość

[L. M. Montgomery]

"Marzenia zawsze brzmią głupio, gdy się ujmuje je w zwykłe słowa."

Fot. Katarzyna Słaboń

 

Witam Cię bardzo serdecznie na moim nowym blogu!

Fotografować zaczęłam stosunkowo niedawno. Wzięłam do ręki aparat i ... tak to się zaczęło.
Początki nie wyglądały najlepiej, ale nawet na chwilę nie pomyślałam o tym, by przestać. Teraz rozwijam się z dnia na dzień.

1 września wydaje mi się doskonałą okazją do powrotu do obowiązków, nie tylko tych szkolnych, ale także prowadzenia bloga. W ubiegłym roku bardzo starałam się o moje MARZENIA troszczyć i dbać. Niestety tuż przed rozpoczęciem wakacji pogodzenie przyjemności z, niekiedy, szarą codziennością stało się dla mnie olbrzymim wyzwaniem i przyznam szczerze, że odpuściłam. Przyczyniło się do tego wiele osób, ale decyzję podjęłam samodzielnie i nie żałuję jej. Miałam więcej czasu w te wakacje odświeżyć stare znajomości, zawiązać nowe i odpowiednio pielęgnować te, które są dla mnie ważne. Wracam z nowym zapasem sił i pomysłów.

Jedno się wciąż nie zmieniło. Nie wyobrażam sobie swojego życia bez Aparatu i może głupio to zabrzmi, ale wiem, że wiele mu zawdzięczam ;) Bo tego nie da się opisać słowami, na pewno ja nie potrafię - zdjęcia są dla mnie ucieczką od problemów i nudy, pozwalają mi stać się prawdziwą sobą. 

Mam wiele do zaoferowania i choć nie jestem najlepszym na świecie fotografem to niesamowicie się staram i próbuję wydobyć z każdego człowieka i naszej natury, to co w nich najpiękniejsze. Zdjęcia to nie tylko drogi aparat, ja po prostu tak uzupełniam nowe rozdziały w książce mojego życia.



PS. Zapraszam do oglądania mojej witryny: http://redcza.wix.com/marzenia

~ 2 komentarze: ~

Kate
at: 2 września 2013 21:04 pisze...

Trzymam kciuki za rozwój kolejnego bloga Sis :)

Unknown says:
at: 2 września 2013 21:55 pisze...

Mam nadzieję, że będzie lepszy od tego poprzedniego ;)

~ Prześlij komentarz ~

Co myślisz o zdjęciu?
Dziękuję za każdą opinię! Komentarz wywoła mój uśmiech;)